dimecres, 26 de febrer del 2014

Manta per la petita Sara

(mentre vaig de bòlit cosint les disfresses us deixo aquesta entrada...)

Durant l'embaràs de la Sara, la petita, vaig pensar a fer-li una manteta ben calentona, ja que a diferència dels seus germans, naixeria en època de fred.
Després de pensar diferents combinacions, em vaig decantar per provar la franel·la de cotó, un teixit suau i calent, ideal pel que volia.
Malauradament aquí no se'n troba gaire sovint, i quan la trobes és amb colors molt apagats (d'estampats ja ni en parlem...), així que la vaig comprar a Estats Units, barata i de molta qualitat.
I aquí teniu la manta feta.



És de mida llitet de baranes, encara que com que fem collit la fem servir a per tot arreu, jeje
És un pseudo-quilt, ja que jo volia una manteta calentona però lleugera, així que vaig fer-la amb dues capes de franel·la, sense boata enmig, però per unir-les vaig fer un acolxat.
Com veieu, un disseny mega-senzill, però molt efectiu.
El biaix és fals, la part de darrera la vaig fer més gran per poder-la doblegar endavant i fer aquest efecte. I a última hora vaig fer un petit brodat amb la màquina a dues de les cantonades.
Volia posar-hi el nom de la Sara, però al final vaig desistir... massa coloraines.
No tinc cap foto de la manta en acció, però creieu-me que n'estem traient molt de profit :-D





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada