dimecres, 23 d’abril del 2014

El petit cavaller

Aquesta Setmana Santa ha sigut una "santa setmana", ja que hem tingut en Lluc amb varicel·la (i de fet, encara el tenim). No l'ha passat molt i molt forta, però sí que ha sigut (i està siguent) molesta.
Com que porta molts dies tancats a casa i avui, dia de Sant Jordi, no podrà anar a veure les parades de llibres i roses, ni podrà anar a veure el cavaller Sant Jordi, vaig decidir fer-li un regalet: convertir-lo en el meu petit cavaller.


Vaig fer-li aquesta samarreta de màniga curta estil raglan treient el patró d'una samarreta que ja tenia i mirant una mica per sobre el tema de les mànigues d'aquest estil. La veritat és que són molt fàcils de fer... Vaig rematar la costura amb una puntada decorativa que, tot i no ser expressament elàstica, va molt bé per aquest tipus de punt.



La tela triada no podia ser cap altra, jeje, un suau punt de samarreta de la casa Lillestoff de cavallers i dracs. La tenia a casa des de fa molt, esperant el moment oportú, i ja ha arribat.

No cal que us digui que al meu petit cavaller li ha encantat el resultat... a les fotos em remeto :-D


Feliç Sant Jordi a tots i totes!!!

2 comentaris: