divendres, 9 de maig del 2014

Les primeres proves amb el punt

Com us deia, no estic cosint aquests dies gràcies a les varies varicel·les que corren per casa, així que us vaig ensenyant cosetes ja fetes.

Per estrenar-me en el gènere de punt vaig triar fer-li un conjunt a la petita de la casa, una samarreta amb coll tipus "sobre" i uns pantalonets.
Vaig agafar la primera tela de punt que havia comprat temps enrera, un estampat chevron de coloraines, i vaig aprofitar una samarreta blanca vella. El gènere de puny acanalat l'havia comprat a La Pantigana


La cosa va sortir prou bé, excepte el coll que se'm va desbocar una mica, però no m'importa perque és per estar per casa.
Tant la talla de la samarreta com la del pantalonet (no recordo d'on carai vaig treure els patrons, em sap greu...) anava bé en aquell moment, el mes d'octubre passat que la Sara tenia 10 mesos. Vaig posar uns punys llargs tant als canells de la samarreta com als turmells dels pantalons, així els doblava i li quedava tot ben posadet (excepte la cintura dels pantalons, que em va quedar un xic ampla).


Aquests dies que ha estat malalta la Sara, buscant pantalons que no li apretessin la panxa em vaig retrobar amb el conjunt, li vaig provar i vaig veure que amb els punys dels pantalons ben abaixats encara li anava bé... La samarreta li va un xic curta de panxa, però el que deia: per estar per casa ja va bé.
A les fotos comprovareu com ha crescut la petarda, mireu mireu... (podeu veure les crostes de la varicel·la encara...)



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada