dijous, 29 de maig del 2014

Samarreta "Arorua", gominoles i tonteries

Vaig tard, ho sé, però no podia deixar d'ensenyar-vos la samarreta que m'he fet amb el patró Arorua de Mi Rincón de Mariposas :-)
La Dawn i La Pantigana van organitzar un "cosim plegades" conjunt, amb un mateix concepte de samarreta però de diferents estils. A mi em va agradar més la de la Dawn i m'hi vaig apuntar.
Mira que van deixar temps, però ja sabeu quines setmanes he tingut, així que he arribat tard al recopilatori (era dilluns), però l'ensenyo igual ( i de pas, aprofitant que és dijous, m'afegeixo a la RUMS d'aquesta setmana, ole...)


Xula, eh????
Tenia aquesta tela de gominoles abandonadíssima... sabeu quan compreu compulsivament una tela i després no hi ha manera que lligui amb cap projecte (ni meu ni de la botiga...) ? Doncs aquestes dolces gominoles eren una frustració per mi. Fins que vaig veure el patró de l'Arorua i vaig dir "és la meva!".
Crec que ha quedat prou bé!
He hagut de fer ajustaments de talla (a lo bruto, la veritat) i el resultat ha sigut gairebé perfecte.
Els colls i jo encara ens estem coneixent,són més complicats del que em pensava, però bé, toca anar practicant...
El repunt del pit és una puntada triple, un invent que volia provar i que ha donat bon resultat.

I com que algú se'm queixa que no surto mai per aquí, hem fet una petita sessió de fotos amb la samarreta... ni una foto com déu mana, toootes fent tonteries... en fi... què voleu que hi faci? :-)
Aquí podeu admirar les meves carns, "caretos", cortines, pósters i samarreta, jejeje

La foto aguantant les tetes és un clàssic a casa meva... un dia us ho explico ;-) 


3 comentaris: