dimarts, 4 de novembre del 2014

De pijama

Feia temps que tenia guardada aquesta tela de samarreta amb eines (comprada no sé on), ja pensada per fer un pijama per en Lluc, perque és una roba fineta però de tacte suau i calent. Quan vaig fer el canvi d'armari fa poc, vaig comprovar que era el moment de fer-la servir :-)

Vaig agafar una samarreta sense mànigues d'en Jordi que ja havia deixat per reciclar, el patró de pijama d'hivern de Alex & Anna i m'hi vaig posar.

      Hacía ya tiempo que tenía guardada esta tela de camiseta con herramientas (comprada no sé dónde, la verdad), que ya estaba pensada para hacerle un pijama a Lluc, porque aunque es una tela finita tiene un tacto muy suave y calentito. Cuando hice el cambio de armario hace poquito, me di cuenta que ya era hora de ponerme manos a la obra :-)
      Cogí una camiseta sin mangas del padre de la criatura, apartada ya para reciclar, y el patrón de pijama de invierno de Alex & Anna, y me puse a ello.


Com que la samarreta reciclada no em donava per fer el cos i els punys, vaig decidir partir la part de l'esquena. I al davant vaig cosir-li un martell amb feltre.

      Como la camiseta reciclada no me daba para hacer el cuerpo y los puños, decidí partir la espalda. Y delante le cosí un aplique en fieltro de un martillo.



Les coses de no llegir si el patró porta els marges de costura incorporats abans de tallar la roba: vaig haver de fer un invent del TBO per eixamplar la samarreta. Els pantalons van bé, en plan leggins :-)

      Y las cosas de no pararte a leer si el patrón lleva los márgenes de costura incorporados antes de cortar la tela: tuve que hacer un apaño, en plan invento del TBO, para ensanchar la camiseta. Pero salió bastante bien. Y los pantalones le van, en plan leggins, eso sí, jeje


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada