dijous, 30 d’octubre de 2014

Dolman Style pels 37

Ara fa un any vaig anar als Encants de Barcelona i clar, van caure un parell de teles de punt.
La setmana passada em vaig decidir, finalment, a fer-ne servir una per una samarreta estil Dolman (la sisa de les mànigues és més ampla) com a auto-regal pel meu cumpleanys!

Vaig fer servir un patró gratuït de Cation Designs, molt fàcil de seguir, amb cintura, punys i coll d'un altre color per contrastar.

El resultat és aquest:

      Hace un año fui a Els Encants de Barcelona y de allí no pude irme sin unas cuantas telas de punto. La semana pasada finalmente me decidí finalmente a usar una para hacerme una camiseta estilo Dolman como auto-regalo de cumpleaños.
      Utilicé el patrón gratuito de Cation Designs, muy fácil de seguir, pero combiné puños, cintura y cuello en otro color para contrastar.
      El resultado es este:




Els colls i jo tenim una assignatura pendent... en fi... tot i el seguit de despropòsits que van anar passant, al final va quedar prou bé (vaig haver de posar un tall de cinta per amagar desastres...)
Les mànigues van quedar una mica amples, però ja m'agraden...

      Los cuellos y yo tenemos una asignatura pendiente... en fin... aún con la ristra de despropósitos que fueron sucediendo, al final quedó potable (tuve que poner una cinta para esconder un desastre irreparable ya...).
      Las mangas quedaron un pelín anchas, pero ya me gustan...

Mentre l'estava fent, la Dawn de Mi Rincón de Mariposas va treure un CC amb una samarreta mooolt semblant, mira que ja és casualitat, eh??? Encara potser li colaré, jajaja... De fet, crec que me'n faré un altre seguint el seu tutorial, a veure quin m'agrada més.
De moment, però, l'enllaço a la Rums d'aquesta setmana.

I aquí sota podeu veure un tros de la samarreta en acció el dia del meu aniversari, el diumenge passat. La vaig acabar just a temps :-)

      Mientras la estaba cosiendo, Dawn de MRdM sacó un CC con la camiseta Osha, muy parecida a la que estaba haciendo... mira que ya es casualidad, eh? Aún se la colaré en el recopilatorio, jajaja... Nonono, lo que haré seguramente es hacerme otra siguiendo su patrón y tutorial, a ver cuál me gusta más. Pero de momento enlazo la mía al Rums de esta semana.

      Y aquí debajo podeis ver la camiseta en acción el día de mi cumple, el domingo pasado. ¡La acabé justo a tiempo! :-D


També us vull ensenyar el meu regal, en el que van participar en Jordi i els nens: un Talonari de Temps, ple de vals molt especials (una vintena) per gastar sola o en companyia. Em va emocionar molt, i trobo que és un regal ideal per les mames, no us sembla?

      También os quiero enseñar mi regalo, enel que participaron Jordi y los niños: un Talonario de Tiempo, lleno de vales muy especiales (una veintena) para gastar sola o en compañía. Vales para ir al cine, para que planche otro, para que me hagan la cena, para una tarde de abrazos, para coger aire cuando parezca que ya no puedo más... Me emocioné muchísimo, y creo que es un regalo ideal para muchas madres, ¿no os parece?



10 comentaris:

  1. Me encanta tu camiseta y tu regalo. Hace poco fue mi cumple también y mis hijos me hicieron el mejor regalo: "un día entero sin llorar". Llevaba 6 años esperandolo :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Uala Rosa!! Eso sí que es un señor regalo, jajaja :-D

      Elimina
  2. Respostes
    1. Gràcies Dawn!!! Venint de tu m'entusiasma!!!

      Elimina
  3. La camiseta genial, pero el regalazo me parece todo un detallazo!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jejej... la verdad es que sí... ahora toca gastarlos :-D

      Elimina
  4. La camiseta te queda genial! Y puesta no se nota nada lo del cuello...felicidades atrasadas :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias Mara!!!
      Perdón que no me despida, estoy desmayándome porque una de mis ídolos costuriles me ha felicitado... :-P :-D

      Elimina
  5. preciosa! per molts anys!!!!!!!

    ResponElimina