dijous, 13 de novembre del 2014

Petits retocs... / Pequeños retoques...

La meva mare em va donar una samarreta marró que ja no es posava. Ella sap que m'encanta el color marró i com em queda, i haig de dir que aquesta samarreta m'agradava molt, però només la podia fer servir per entretemps, ja que la meva mare li havia tallat les mànigues deixant-les en unes tres-quarts. L'altre dia me la vaig voler posar i clar, vaig passar fred. Així que vaig decidir allargar-li les mànigues. Com són un xic ajustades no podia fer gaires bestieses, així que em vaig decidir a utilitzar una tela d'encaix de color corall que m'encanta, i encara no havia atacat.

Mi madre me dió una camiseta marron que ya no se ponía. Ella sabe que me encanta el color marron y cómo me queda, y tengo que decir que esta camiseta me encantaba, pero solamente podía ponérmela en eso que se llama "entretiempo", ya que mi madre le había cortado las mangas dejándolas en tres-cuartos. Unos días atrás me la quise poner y claro, pasé frío. Así que decidí alargarle las mangas otra vez, pero tenía que ir con cuidado porque me ajustaban bastante y no podía hacer mucho. Al fin me decidí por una tela de encaje (bueno, es como tejida... no sé) de color coral, que me encanta y todavía no había atacado.


A part de les mànigues he volgut fer un invent (no gaire aconseguit, però ja fa el fet) al coll i una petita decoració amb tres botons que he forrat.

      Además de las mangas también he hecho un invento (que creo que ha sido un "fail" en toda regla, pero bueno, tiene un pase...) en el cuello y una pequeña decoración con botones que forré.



Siguem sincers: amb això no crec que abrigui gaire més, però li dóna un altre aire, jejeje. I el resultat no ha quedat pas malament, eh??
Ah, i em serveix per la Rums d'aquesta setmana
      
      A ver, seamos sinceros: con esto no creo que abrigue mucho más la camiseta, pero le da otro aire, jejeje Y el resultado no está del todo mal, ¿verdad?
      Ah, y me sirve para la Rums de esta semana... 



(sí, fotos desenfocades, ho sé...)

2 comentaris:

  1. Te a quedado muy chula. Me gusta más que la original.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias!!! La verdad es que me gusta como ha quedado :-)

      Elimina