dijous, 5 de febrer del 2015

Camí de taula per la Rums

Com us deia ahir, vaig un xic de bòlit aquests dies (i més que hi aniré), i no he cosit gaire per mi aquests dies. Així que per la Rums d'avui us ensenyo una coseta que vaig fer per casa ja fa temps, potser més d'un any, que m'encanta i utilitzo molt.
Amb una sèrie de retalls allargats que tenia d'una mateixa col·lecció de teles, i seguint aquest tutorial, vaig fer aquest camí de taula tan fàcil i original.
Us agrada?


      Como os decía ayer, voy un poco liadita estos días (i más que iré) y no he cosido mucho para mí estos días. Así que para la Rums de esta semana os enseño una cosita que hice para casa hace ya un tiempo, puede que más de un año, que me encanta y utilizo mucho.
      Con una serie de retales alargados que tenía de una misma colección, y siguiendo este tutorial, hice este camino de mesa tan fácil y original
      ¿Os gusta?


4 comentaris:

  1. A mi el patchwork normalment no m'agrada, però aquest camí és mooooolt maco!!! A més molt ben acabat!
    A veure si m'inspiro i en faig un per la meva taula!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs Kiwa anima't perque és molt fàcil i aprofites retalls... A la part de dins, si no tens boata, li pots posar feltre o polar.

      Elimina