dimecres, 11 de febrer del 2015

Escalfadors, calentadors, polainas... com li'n vulgueu dir

Sabeu què és un CVCQ? Doncs és un "Culo Veo Culo Quiero", és a dir, enamorar-te d'una cosa que, en aquest cas, ha cosit una altra persona i voler-ho per tu, ja mateix. Doncs vaig tenir un CVCQ amb aquests escalfadors de la Nireganbara... em va encantar la idea dels snaps, així que em vaig animar a fer-los, però per la gran de casa, la Clàudia.

      Sabéis qué es un CVCQ? Pues un "Culo Veo Culo Quiero", es decir, enamorarte de una cosa que, en mi caso, ha cosido una compañera bloguera y quererlo para tí misma, pero ya. Pues tuve un CVQQ de estos con estas polainas de Nireganbara... me encantó la idea de los snaps, así que me animé a coserlos, pero no para mi, sino para la mayor de casa, Clàudia.


Vaig arreplegar un retall de teixit de punt de cotó i un polar vell de la mateixa Clàudia, vaig agafar un parell de mides i vaig fer senzillament dos rectangles encarats, cosits i girats.
Quan li vaig provar (sort que ho vaig fer) vaig veure que eren un pèl justos, així que en comptes de posar els snaps a cada costat del rectangle vaig decidir posar tres tires de biaix i l'snap al final.

      Rebusqué un retal de tela de punto y un polar viejo de Clàudia, cogí un par de medidas a la niña y sencillamente recorté dos rectángulos, los encaré, los cosí y los giré.
Cuando se los probé (menos mal que lo hice) vi que eran demasiado justos para poner los cierres a cada lado del rectángulo, así que decidí poner tres tiras de bies i el snap al final.



El resultat és encantador (almenys a mi m'ho sembla) i la Clàudia està contentíssima amb ells.
A vosaltres què us sembla?

      El resultado es encantador (almenos a mi me lo parece) y Clàudia está contentísima con ellos.
¿Y a vosotras qué os parece?



Aquests escalfadors els van anar cosint entre unes quantes blogaires, i la Dawn de MRdM n'ha fet un recull, així que amb el seu permís el penjaré allà.

      Estos calentadores los han ido cosiendo entre unas cuantas blogueras, y Dawn de MRdM ha hecho un recopilatorio, así que con su permiso enlazo esta entrada allí para que podáis verlos.

3 comentaris:

  1. M'encanten!!! Sóc una gran fan dels escalfadors

    ResponElimina
  2. ¡¡¡pero qué chulos por favor!!! me encanta la tela y ese bies con snaps es lo más, ¡¡¡super original!!!

    ResponElimina