dijous, 28 de maig del 2015

Costura friki

Dilluns va ser el Dia de l'Orgull Friki, i vaig anar a la llibreria més molona de Figueres, Llibres LowCost, on feien un debat/combat entre fans-frikis de StarWars i de StarTrek.
Sí, jo tinc la meva vena friki... el que passa és que la tinc una mica amagada, hehe...
I de qui sóc fan? Doncs de StarWars.
Recordo veure-la repetidament amb ma mare de petita (de fet la primera de la saga, és a dir la quarta, té la meva edat) en cintes de VHS (osti, que alguns de vint anys no saben què és això... buaaaahhhh) i m'ha anat acompanyant tota la meva vida.
La fanfarria d'entrada és apoteòsica, i els personatges... aaaahhh Han Solo... i Darth Vader (Darti pels amics) com mola el tioooo... Curiosament, el que menys em cau és el teòricament protagonista, l'Skywalker...
Va, paro, al que anava...
Per anar ben equipada aquest dia vaig decidir fer-me una samarreta, i vaig optar per un patró que aquests dies corre molt per la xarxa, el "Faded Stripes" de la revista Ottobre 2/2015, amb una mínima modificació i tematitzada per la ocasió :-D

      El lunes pasado fué el Día del Orgullo Friki, y fuí a la librería más molona de mi ciudad, la Llibres LowCost, que organizaba un debate/combate entre fans-frikis de StarWars y StarTRek.
     Sí, yo tengo mi vena friki, lo que pasa es que la llevo un poco escondida, jeje. ¿Y de quién soy fan? De StarWars.
     Recuerdo verla repetidamente de pequeña con mi madre (la primera de la saga, esto es la cuarta, tiene mi edad) en cintas de VHS (porrdiosss, que algunos no saben lo que és eso... buaaahhhh) y me ha ido acompañando durante toda la vida. La fanfarria inicial es apoteósica, y los personajes... aaaahhh Han Solo... y Darth Vader (Darti para los amigos) como molaaaa... Curiosamente el que menos me cae es el teórico protagonista, Luke Skywalker...
     Vale, ya paro... a lo que iba... Para ir bien equipada ese día decidí coserme una camiseta, y opté por un patrón que corre mucho por la red estos días, el "Faded Stripes" de la revista Ottobre 2/2015, con una mínima modificación y tematizada para la ocasión :-D



La combinació de gris jaspejat i negre m'encantava, a més, com que em decantava pel Costat Obscur quedava de conya. Per donar-li un toc diferent vaig decidir posar dues franges laterals de color negre, que a més fan un efecte òptic estilitzador (si és que es pot estilitzar alguna cosa aquí, jajaja).
El coll i les mànigues les vaig rematar amb negre, per contrastar. I també li vaig posar al baix.

      La combinación de gris jaspeado y negro me encantaba, y además, como me decanté por el Lado Oscuro, pues iba de coña. Para darle un toqe diferente decidí ponerle dos franjas laterales negras, que además crean un efecto óptico estilizador (si es que hay algo que se pueda estilizar en esto mío, jajaja). El cuello y las mangas los rematé en negro, para contrastar. Y el bajo también lo hice en negro, estilo puño.




Al davant vaig posar-hi la customització friki: una imatge tipogràfica de Darth Vader que m'encanta, amb "La Frase": You don't know the power of the dark side... Mmuuahahahahaaahhh... Val, ja paro.
La vaig imprimir en paper de transfer i la vaig planxar. Haig de dir que és un xic complicat trobar-li el punt a això de fer transfers, perque en un instant se't xamusca, com em va passar a mi, tot i que gairebé ni es nota. S'ha d'anar amb molt de compte, però sempre vas amb pors: i si no s'enganxa? i si apreto massa i se'm crema? En fi, va quedar prou bé.

      La customización friki la hice en el delantero: una imagen tipográfica de Darth Vader que me encanta, con "La Frase": "You don't know the power of the dark side"... Mmuuahahahahaaahhh... Valee, ya paro.
      La imprimí en papel transfer y la planché. Tengo que decir que es un poco complicado encontrarle el punto a esto del papel transfer, porque en un instante se te chamusca, como me pasó a mi, aunque casi no se nota. Tiene s que ir con mucho cuidado y seguir bien las instrucciones, aunque siempre vas con miedo:¿y si no se pega?¿y si aprieto demasiado y se quema? En fin, quedó bastante bien...

Com veieu, la càmara normal del meu mòbil està feta pols i fa unes fotos horribles, ja em perdonareu... Així que posada només us puc ensenyar aquest selfie (la càmara frontal està perfecte, jeje).

      Como véis, la cámara normal de mi móvil está hecha polvo y hace unas fotos horribles, ya me perdonaréis... Así que con la camiseta puesta solamente he podido recuperar este selfie medio decente (almenos la cámara frontal está bien, jeje)



I aprofito per enllaçar aquest post al Blog Fans de Ottobre Design i a la RUMs d'aquesta setmana, que fa segles que no m'hi passo

Y aprovecho para enlazar este post al Blog Fans de Ottobre Design y a la RUMs de esta semana, qua hace siglos que no paso por allí

5 comentaris:

  1. Hahaha molt xula i original la samarreta!

    ResponElimina
  2. Me gusta. Los dos hombres de mi casa son dos frikis de starwars. El niño (de 12 años) tiene la espada con luz y sonida, colgada en la pared de la cama, con eso te lo digo todo.
    La camiseta está genial.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Juas juas, tu niño apunta maneras :-D

      Elimina
  3. Qué versión más chula de la Faded Stripes!
    La imagen transfer ha quedado genial! Dices que está algo quemada? Pues le va fenomenal, nadie lo diría!
    Gracias por enlazar!

    ResponElimina