dilluns, 20 de gener del 2014

Faldilla de pana

Una de les primeres peces de roba que vaig cosir va ser una faldilla per la Clàudia, la gran.
Ara ja té set anys, i no li va bé, així que la guardo per la Sara, encara que m'hauré d'esperar tres anyets...
Tenia la tela escollida, una pana molt fineta i sense elasticitat de Robert Kaufman amb un dibuix de calaveres... Però em faltava el patró, i vaig recordar que havia vist una faldilla xulíssima en un blog que visitava (i visito) sovint: la Milkmaid Skirt de Crafterhours.
M'encantava la idea de posar un biaix al baix i a les butxaques (tot i que ja veureu que la meva relació amb els biaixos és un xic d'amor-odi...)
El resultat va ser espectacular, i la llàstima és que no tinc cap foto en acció, però creieu-me quan us dic que li quedava de meravella :-D





 El tutorial és molt fàcil de seguir i realment és una faldilla molt senzilla de fer. Us el recomano a les que us inicieu en la costura, ja que no presenta dificultats i  els resultats són una passada. Crec que recuperaré el patró i en faré alguna més per aquest estiu, en tela més lleugera

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada