dilluns, 27 de gener del 2014

Primera participació a la MSMSW : Faldilla Siri

Ja us vaig explicar què és això de la MisMisima Sew Week que organitza La Pantigana des de finals de l'any passat (us ho recordo: cosir peces de roba per nosaltres mateixes)
De moment estic participant a totes les que està fent... sovint a destemps, però participo, jeje.

El primer Cc que va organitzar va ser per cosir una faldilla, diem-ne... molt "pantigana", molt del seu estil, que m'encanta.
Tot i equivocar-me amb la talla (la vaig fer massa gran, sobretot de cintura) i barallar-me amb la overlock quan feia la contura (tot just ara m'hi estic reconciliant...) el resultat va ser acceptable, i em va sortir una faldilla molt bonica.


N'estic molt orgullosa perque realment era la primera peça de roba que em cosia per mi, que tot ho cuso pels altres! :-)
Haig de dir que La Pantigana facilita unes esxplicacions molt entenedores, i qualsevol dubte te l'aclareix, així que animeu-vos i participeu, vinga!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada