divendres, 17 de gener del 2014

Granoteta per la Sara

Unes setmanes abans que nasqués la Sara, ja fa un any d'això, em vaig adonar que no li havia fet cap peça de roba. Li havia fet una manteta, un portaxumet (que allà està, mort de fàstic perque no en fa servir) i un dou-dou, però res per vestir.
Així que em vaig posar a buscar i vaig trobar aquest patró de Shwin&Shwin, una delícia.
Amb un retall de viella (una tela barreja de cotó i llana, de tacte molt suau i molt calentona, ideal per l'hivern) i retalls de la tela que vaig fer servir per la seva manteta li vaig fer aquesta granoteta tan dolça.

Aquí podeu veure també la manteta, un amanyac ben suau.
 Haig de dir que el patró és molt entenedor i fàcil de seguir, però un pèl massa just pel meu gust, sobretot si us dediqueu a parir nens de 4 quilos com jo :-D

La Sara amb dues setmanes, encara groga per la icterícia, i ja li justejava...
Si no heu visitat la pàgina de Shwin&Shwin us recomano que ho feu, té multitud de patrons gratuïts descarregables en pdf, a part d'una botiga online on podeu comprar-ne d'altres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada