dimecres, 22 de gener del 2014

"Mono" de màquina i manteniment d'aquesta



No, avui no parlo de cap granoteta o mono infantil... Avui parlo del "mono" que tinc de màquina...
Resulta que la vaig portar a passar la itv (feia gairebé un any i mig que no la portava a revisar, i per molt d'oli que posis on toca, a la part de motor jo no m'hi vull ficar, així que sempre recomano una revisió anual), i ja fa una setmana d'això.
Havien de ser un parell de dies, però la cosa s'ha allargat.
I tinc "mono".
Sí, sí... enyoro cosir (a part que tinc tres encàrrecs esperant-se, que deprés hauré de cosir a cuita-corrents...)
Aquests dies he anat tallant patrons, ordenant teles, embastant peces... però ja tinc ganes de cosir-les, caram!
A les que cosiu assiduament: us passa? Teniu aquesta necessitat imperiosa de fer anar el pedal quan porteu un parell de dies sense cosir?
Uf, uf... que arribi el dia jaaaaaaa!!!!

PD: us deixo un enllaç on trobareu un tutorial per veure com posar oli a la màquina de cosir a casa, un manteniment que s'ha de fer un xic a ull, quan veiem que la nostra màquina comença a anar més "dura". Penseu que cada màquina és diferent, i la posició de la canilla pot variar (al lateral, a la part superior, etc) però el procediment és el mateix.
Ah, i no deixeu de xafardejar el blog de La pequeña aprendiz, d'on us he penjat el tutorial, tota una artistassa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada