divendres, 24 d’octubre del 2014

Little fox



Amor a primera vista. Aquest va ser el sentiment que vaig tenir ja deu fer un parell d'anys quan vaig veure això a Etsy. Em va encantar tot: la idea i el motiu, ja que tinc debilitat per les il·lustracions de guineus, i vaig pensar que algun dia, quan tingués la dessuadora adequada li faria a algun dels nens (sí, les dessuadores de casa normalment són sense butxaques o les tenen als costats... rarets que som...)

      Amor a primera vista. Este fué el sentimiento que me produjo ver esto en Etsy hará ya un par de años. Me encantó todo: la idea y el motivo del aplique, ya que tengo debilidad por las ilustraciones de zoros, y pensé que algún dia, cuando tuviera la sudadera adecuada, se la haría a alguno de los niños (sí, en casa las sudaderas siempre tienen bolsillos a los lados o directamente no tienen... raritos que somos...)

Fa unes setmanes em van donar una dessuadora gris per en Lluc. Útil però una mica avorrida. I en veure-la vaig recordar desseguida el meu amor platònic: era i-de-al!!!
Així que em vaig posar en marxa. Vaig buscar feltre per casa i també imatges de guineus que tenia guardades, a veure quina s'adeia més.

      Unas semanas atrás nos dieron una sudadera gris para Lluc. Útil pero un poco sosa... I enseguida me acordé de mi amor platónico: era i-de-al!!!
Así que me puse manos a la obra: busqué fieltro por casa y también imágenes de zorros que tenia guardadas.

I aquí teniu el resultat:

      Y he aquí el resultado:


Darrera vaig posar-hi una guineu sencera, perque em feia molta gràcia i li donava un toc més divertit.
Què us sembla? A mi m'encanta!!!
I a en Lluc li escau super-bé, perque és llest com una guineu... i igual de guapo! :-D

      Detrás le puse un zorro sentado, porque me encanta esta ilustración y creo que le daba un toque más divertido.
¿Qué os parece? ¿Os gusta? A mi me encanta!!!
Y a Lluc le cae super bién, ya que es más listo que un zorro... e igual de guapo!!! :-D


2 comentaris:

  1. Amb una paraula: GENIAL!!!!!!!!!!!!!!!, m'encanta.
    hem de quedar un dia per fer un cosim juntes, va!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina