dimarts, 28 d’octubre del 2014

Tutorial protector de cinturó del cotxe

Quan els nens es fan grans i deixen de banda els arnesos de les cadiretes del cotxe, els cinturons acostumen a molestar-los força, així que vaig decidir fer protectors de cinturó (que al final serveixen també pels adults baixets com jo, heheh). 
Avui us deixo el tutorial sobre com fer-los.

      Cuando los niños se hacen un poco mayores y dejan los arneses de las sillas de seguridad del coche, los cinturones acostumbran a molestarles bastante (me molestan a mi...). Así que decidí hacer unos protectores de cinturón que al final sirven también para los adultos bajitos como yo, jejeje. 
      Hoy os dejo un pequeño tutorial para que podáis hacerlo



El material que jo he fet servir és aquest: 
- una tela exterior de cotó
- un tros de boata (dos retalls cosits)
- un tros de minky, així el protector serà reversible (el minky també és reaprofitat), tallats a aquesta mida: 20cm x 22cm. La boata i el minky es poden substituïr per polar, tovallola, jersei... 
- vecro de  19cm. També es poden fer servir snaps

      El material que yo he utilizado es este: 
      - una tela exterior
      - un trozo de guata ( dos retales cosidos entre sí)
      - minky para el interior, así el protector será reversible con un lado bién calentito ( el minky también es provechado: dos trozos cosidos). 
La guata y el minky se pueden substituir por jersey, polar, toalla...
Las medidas a cortar: 20cm x 22cm 
      - 2 trozos de velcro de 19cm. También pueden utilizarse Snaps


1


Fem un "sandwich" posant les tres capes de tela en aquest ordre: boata i minky mirant cap amunt i tela exterior a sobre, mirant cap avall. Posem agulles perque no es mogui.

      Hacemos un sandwich poniendo las tres capas en el siguiente orden: boata, minky cara arriba y tela exterior cara abajo. Ponemos agujas para que no se mueva.

2

Cosim el quatre costats deixant un marge de costura de mig centímetre, sense oblidar de deixar una petita obertura en un costat suficient per poder donar la volta després a la tela... amb uns 5cm n'hi haurà prou)

      Cosemos los cuatro lados a medio centímetro, dejando una pequeña apertura (lo suficientemente ancha para poder darle la vuelta después... con unos 5cm habrá suficiente)


3

Tallem els angles amb compte i donem la volta al "sandwich" per la obertura que hem deixat al cosir. Amb la ajuda d'un llapis, una agulla de punt o el que tinguem a mà (mai les tisores!!! per experiència us dic que acabes desgraciant alguna costura...) apretem les puntes perque quedin ben definides. Planxem i coloquem bé la obertura per poder passar un repunt d'acabat a tot el voltant.

      Cortamos los ángulos con cuidado y damos la vuelta al sandwich por la apertura que habíamos dejado. Con la ayuda de un lápiz o un aguja de punto apretamos las puntas para que queden bien definidas, luego planchamos y colocamos bién la apertura para proceder a coser un repunte alrededor.

4


Com que hem posat boata a dins, podem fer un petit acolxat, tant per decoració com per aguantar millor les capes. Això va al gust de cadascú.
Ara és el moment de cosir el velcro (o posar els snaps): un al lateral d'un dels costats i l'altre a la part contrària de l'altre costat, a uns 2'5cm de la vora. Amb les fotos s'entén millor...

      Si queremos hacer un pequeño acolchado lo podemos hacer.
      Ahora cosemos el velcro : uno en un lateral de una de las cara y el otro en la cara contraria, a unos 2,5 cm del borde. Con las fotos se entiende mejor.

5


I ja està fet! En un moment!! Llest per utilitzar (com podeu veure, la foto és de fa uns quants anyets ja, hehe... en Lluc es veu per allà darrera, i devia tenir un anyet...)

Com veieu és molt fàcil i ràpid de fer, i utilitzant retalls que tingueu per casa. 
Espero que us animeu a fer-ne!!

      ¡Y ya lo tenemos! ¡En un plis-plas! Listo para usar (como podéis ver, la foto ya tiene unos añitos, jeje... se vé a Lluc por ahí detrás y no debe tener más que un añito...)

      Como veis es muy fácil y rápido de hacer, y podéis utilizar retales que tengáis por casa.
      ¡Espero que os animéis a hacerlo!
     

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada