dimecres, 22 d’octubre del 2014

Moneders per tots / Monederos para todos

Amb aquesta entrada començo a fer el blog bilingüe, ja que em llegeix força gent castellanoparlant, i vull agraïr-los el detall i arribar també a més gent, perquè no. Aniré fent proves amb el cos i el color de la lletra, així que si m'ajudeu i em doneu la vostra opinió, m'aniria molt bé per acabar de decidir.

Con esta entrada empiezo a hacer el blog bilingüe, ya que me sigue bastante gente que es castellanoparlante y quiero agradecérselo de alguna manera... y además, si consigo llegar a más gente mejor, ¿no? Iré haciendo pruebas con el cuerpo y color de las letras, así que si me ayudais y me dais vuestra opinión me irá de fábula para decidir cómo queda esto...

Fa uns dies la Clàudia em va demanar que li fes un monederet per posar-hi quatre coses: alguna moneda, mocador, clips... I desseguida vaig pensar en aquest moneder-bosseta de la Dawn

Hace unos días Clàudia me pidió un monedero para poner cuatro cositas: monedas, clips, pañuelos... Y enseguida me vino en mente este bolso-monedero de Dawn.


El resultat va ser un bonic moneder-bosseta per la Clàudia... que acte seguit vaig haver de duplicar per la petita de casa, i després una tercera vegada pel mitjà (el seu li vaig fer que se'l pogués penjar al cinturó), ja que van tenir una atac agut de "CulVeigCulVull".

El resultado fué un bonito monedero-bolso para Clàudia... que acto seguido tuve que duplicar para la pequeña de casa y luego una tercera vez para el mediano (aunque a él se lo hice con un pasador para ponérselo en el cinturón ), ya que tuvieron un ataque agudo de "CuloVeoCuloQuiero".


Aquí els teniu, ben contents amb els seus moneders :-D (van triar ells les cintes decoratives, així no hi han baralles...)

Aquí los teneis, bien contentos con sus monederos :-D (escogieron ellos mismos las cintas que quisiero, así no hay peleas...)


I perque veieu que es pot fer en un moment i amb coses que tinguem per casa: uns pantalons d'en Lluc que se li havien quedat petits de tot arreu, cintes, cremallera i aquí no es veu, però també vaig arreplegar una mena de cinturó intern d'uns pantalons de xandall fet amb tela de punt.

Y para que veáis que se puede hacer en un momento y aprovechando cosas que tengáis por casa: unos pantalones de Lluc que se le habían quedado pequeños por todas partes, cintas, cremallera y un cordón de pantalón de chándal que no se ve aquí en la foto.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada