dimecres, 1 d’octubre del 2014

Trasllat, "mono" de costura i projectes immediats

Ara fa uns mesos, exactament tres, va començar el caos d'un trasllat de pis amb tres nens de vacances escolars a casa i un marit sense aquestes vacances que haguéssin anat tant bé.
Resultat?
Un caos total i absolut que tot just ara comencem a tenir sota control.

Com sol passar en aquests casos, les màquines de cosir i tots els estris de costura van ser de les primeres coses que es van embalar, i han sigut les últimes a situar-se a lloc en el nou pis.
Així que porto tant de temps sense cosir, que ara mateix puc dir que tinc "mono", síndrome d'abstinència...
No he pogut cosir cap dels vestidets d'estiu que tenia previstos per les nenes, ni les bermudes al nen, ni les meves bruses, ni la dessuadora per en Jordi, ni cap dels encàrrecs de la botiga... un desastre..

I com que fins fa pocs dies tampoc he tingut ordinador, m'he perdut quantitat de Rums, tots els CC que hi havia muntats, patrons gratuïts, etc.
També m'he assabentat ara del canvi de mans de Telaria (a la María de La Inglesita, una altra crack) i de l'aparició de noves blocaires costureres.

En fi, espero poder començar d'aquí poquet a cosir, doncs tinc multitut de projectes en ment, i a més s'acosta Nadal, així que hauré d'espavilar-me.
De moment, el més urgents són allargar pantalons, fer un pijama per en Lluc i un parell per la Sara, fer totes les cortines de casa, estovalles, tovallons i individuals nous, un parell de vestits per la Clàudia, alguna samarreta pels nens i per mi, una camisa per en Jordi i els regals de Nadal i Reis...
Creieu que arribaré a tot?
Amb tres hores al matí amb la petita a casa, fent dinars, berenars, preparant bosses per les activitats, acompanyant a les activitats, dutxes, sopars i lectures... no sé jo...

De moment :


1 comentari: